Cadillac Lyriq

- 608 km
- 6 sn
- 95.7 kWh
- 510 bg
82 000$'dan
Özellikler
Menzil
100 km/s kadar
Güç
Kapasite
Hibrit
- değil
Cadillac markasının ilk elektrikli aracı
Bu Cadillac'ın ilk elektrikli otomobili. Lyriq, Cadillac'ın ilk elektrikli otomobili ve geçen yaz konsept otomobil olarak sunulduysa, bu kez son versiyonuna sahibiz. Montaj hattına giren crossover çok fazla değişmedi: alışılmış aynalara ve daha büyük optiklere sahip oldu ve kabinde daha fazla düğmeler ve tutamaklar eklendi, ancak genel olarak tasarım korundu. Boyutlar açısından Lyriq, tanıdık Cadillac XT6'ya çok yakındır: uzunluk - 4996 mm, genişlik - 1977 mm, yükseklik - 1623 mm. Bununla birlikte, elektrikli otomobilin oranları oldukça farklıdır çünkü üçüncü koltuk sırası yoktur ve dingil mesafesi belirgin şekilde daha uzundur: XT6 modeli için 2863 mm'ye karşılık 3094 mm. 20 veya 22 inç jant seçenekleri bulunmaktadır. Ön bagaj yok ve normal arka bagaj perde altında 793 litre ve katlanmış arka sıra ile 1.723 litre alıyor.


Cadillac Lyriq crossover, yeni GMC Hummer ile aynı evrensel modüler platformda oluşturuldu. Ancak off-road Hummer dört tekerden çekişli, hava süspansiyonlu ve tam kontrol edilebilir bir şasiye sahipse, Cadillac, arkadan çekişli ve pasif yaylı süspansiyonlu »arabaların" daha basit bir versiyonuna sahipti. Ancak, dört tekerden çekişli seçenekler planlarda bulunmaktadır.
İç mekanın ana özelliği, cihazları, medya sistemini ve diğer özellikleri birleştiren ön paneldeki tek bir ekrandır. İçbükey bir yüzeye, 33 inç diyagonal ve en geniş renk aralığına (1 milyar renk) sahiptir. Bu durumda klima kumandası ayrı bir tuş takımı tutulur ve direksiyon simidinde sallanan ve dokunmatik tuşlar birleştirilir.
İlginçtir ki, ön koltukların elektrikli kumanda kumandaları kapıların üzerinde Mercedes tarzında düzenlenmiştir: Cadillac daha önce bu çözümü kullanmamıştır. En pahalı versiyonlarda, kaplama ahşap kaplama ve metalden yapılmıştır. Aktif bir gürültü azaltma sistemi vardır, çünkü elektrikli bir aracın lastiklerden gelen gürültüye özellikle dikkat çekicidir ve on dokuz hoparlöre sahip bir AKG ses sistemi vardır.
Dinamik
Bu arada, arka aksa monte edilen tek elektrik motoru 340 hp ve 440 Nm üretiyor. Dinamik özellikler, ne yazık ki açıklanmamıştır. Ancak şirket, birkaç iyileşme seviyesinin sağlandığını ve maksimum seviyenin «bir pedalla" gitmenize izin verdiğini söyledi. LG Chem ile birlikte geliştirilen ve düşük maliyetli kobalt içeriğine sahip olan yeni nesil Ultium lityum iyon çekiş bataryası 100 kWh kapasiteye sahiptir. Ancak Lyriq temel arkadan çekişli bile 2545 kg'lık bir boşluğa sahiptir. Tesla Model X'in dört tekerden çekişli, benzer bir 100 kilovat aküye ve devasa kaldırma kapılarına sahip olması 86 kg daha hafiftir! Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Cadillac'ın iddia edilen tek şarjlı kilometresi de nispeten mütevazıdır: Amerikan EPA standardına göre 483 km, aynı Tesla'da 523 km'ye karşılık gelir. Lyriq, 190 kW'a kadar bir DC terminalinden şarj edilebilir. Bu durumda, on dakika içinde 122 km'lik bir kilometre için şarjı yenileyebilirsiniz. Ev tipi AC prizinden şarj gücü 19,2 kw'ı geçmeyecektir. Ayrıca ekipman, Super Cruise, yani pistte sürüş sırasında otomatik sürüş fonksiyonuna sahip adaptif cruise kontrolünü de sağlar.
Cadillac Lyriq
Cadillac Lyriq Özellikleri